Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης: ''Δεν κουράζεται η Παναγία μας να ακούει τον πόνο μας''

Άγιον Όρος τη 22 Ιανουαρίου 1990

   Ευλογημένη ψυχή Α.

 Εύχομαι η Παναγία μας να έλθη στο σπίτι σας και να σας χαρίση την χάριν Της.Να ανοίξη την αγίαν Σκέπην Της να σας σκεπάση όλους σας - αμήν.

  Πήρα το πονεμένον γράμμα σας και έρχομαι να σας απαντήσω.Μου γράφης να προσευχηθώ ίνα αποκατασταθής,να ανοίξης και εσύ οικογένεια.

   Δεν είσαι εσύ μόνη σε αυτό το πρόβλημα.Είναι και άλλες κοπέλες με άλλα πάλι προβλήματα μεγαλύτερα.

   Το δικό μου είναι να παρακαλώ τον Θεόν,ίνα γίνη και σε σένα και στις άλλες κοπέλες το θέλημα του Θεού,και όχι του διαβόλου.

   Και ποίον είναι αυτό;Ο Θεός γνωρίζη.
   Βλέπουμε πολλά στον κόσμο να γίνονται.Βλέπουμε δηλαδή,άλλες να παντρεύονται μικρές,και άλλες μεγάλες.Άλλες να αποκτούν πολλά παιδιά,και άλλες ολίγα,άλλες καθόλου.Άλλες να είναι πλούσιες και άλλες πτωχές.

   Τώρα που σου γράφω θυμήθηκα τον πατέρα μου:Ήτο γεωργός.Πηγαίνοντας στο χωράφι συνήντησε μια γριούλα,η οποία όλο έκλαιγε,και της είπε:«Γιαγιά,γιατί κλαις;».

   «Άφησε με,μπαρμπα-Γιάννη.Ο κόσμος διέδωσε ότι το κορίτσι μου είναι αρσενικοθήλυκο και δεν μπορώ να το παντρέψω».

   «Άκουσε,γιαγιά»,της είπε ο πατέρας μου.«Πήγαινε στην εκκλησία και παρακάλεσε την Παναγία να αναλάβη Αυτή το κορίτσι σου».

   Πέρασε ολίγος καιρός,δεν γνωρίζω πόσο,και ήλθε στη Θήβα αυτή η γριούλα και ζητούσε το σπίτι μας.«Που είναι το σπίτι του Γιάννη Παπανικήτα;».«Αυτό είναι»,της είπαν.

   Ήλθε μέσα και μόλις είδε τον πατέρα μου,χαρούμενη του έδωσε ένα καλάθι αυγά,λέγοντάς του:«Μπαρμπα-Γιάννη,πάρε τα αυγά.Έκαμα όπως μου είπες και πάντρεψα το κορίτσι μου».

   Αυτό να κάνετε και εσείς.
   Να παρακαλάτε την Παναγία,ίνα Αυτή αναλάβη το πρόβλημά σας,και πιστεύουμε στην χάριν Της να σας αναπαύση,να αποκατασταθήτε.

   Κτυπήσαμε πολλές φορές την θύραν της Μητρικής Της αγάπης και πιστεύουμε ότι θα μας ακούση.

   Δεν υπάρχει πρόβλημα που να μη μπορή η χάρις Της να το λύση.

   Εδώ στη γειτονιά μας,στη Χαλκιδική,μια γυναίκα πολύ με παρακαλούσε,ίνα προσευχηθώ να αποκτήση παιδάκι.Της έγραψα όπως τώρα σε σας.

   Είναι τώρα 5-6 ημέρες που έλαβα γράμμα της,και μου αναγγέλλει χαρούμενη πλέον το ευχάριστο γεγονός:«Γέροντα,απέκτησα αγοράκι».

   Στη Θεσσαλονίκη το ίδιο.Ενώ χρόνια,χρόνια δεν μπορούσανε να αποκτήσουν παιδί,τώρα είναι περίπου ένας μήνας,που ήλθε στο σπίτι μου ο άνδρας χαρούμενος και μου είπε πως η γυναίκα του είναι δυο μηνών έγκυος.

   Είναι άπειρα τα θαύματα της Παναγίας μας,όταν την παρακαλάμε με πόνον ψυχής,γιατί και Αυτή γνωρίζη τον πόνον των γονέων Της,όταν ήσαν άτεκνοι.

   Δεν κουράζεται η Παναγία μας να ακούη τον πόνο μας.
   Πόσες και πόσες φορές παρακάλεσα την Παναγία μας για διάφορα προβλήματα μου,και με άκουσε.

   Και ο Γέροντάς μας (εκοιμήθη το 1958) κλαίοντας την παρακαλούσε και την είδε και του είπε:«Γιατί απελπίζεσαι;Έχε την ελπίδα σου σε μένα».

   Σας εύχομαι καλή και γρήγορη επιτυχία - αμήν.

    παπα-Εφραίμ

(''Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης'' - Έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου ''Άγιος Εφραίμ'',Κατουνάκια Αγίου Όρους)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου