Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Μέγας Βασίλειος: ''Εις το καθελώ μου τας αποθήκας''


   Ουρανοφάντορας,στήλη πυρός έως ουρανού,Πατήρ Πατέρων,υπόδειγμα αρχιερωσύνης και τέλειος μιμητής του Κυρίου είναι μόνο από τα λίγα που μπορεί να πει κανείς για τον Μέγα Βασίλειο.Για αυτή την ιερή κορυφή της Εκκλησίας όμως,θα μιλήσουμε την κατάλληλη στιγμή.

Οφείλω πάντως να σας προειδοποιήσω.Η ομιλία αυτή,επάνω στην σημερινή ευαγγελική περικοπή,απηχεί το πνεύμα της πραγματικής ορθοδόξου πίστεως όπως αυτή εκφράστηκε από τον Μέγα και Ουρανοφάντορα Βασίλειο (δώστε λίγη περισσότερη προσοχή στην παράγραφο 7).Θα σας γεννήσει τέτοια αισθήματα γενναιοδωρίας και ελεημοσύνης που θα θέλετε να ξεφορτωθείτε όλα σας τα αγαθά και να πλουτίσετε τους φτωχούς.Ας αξιωθούμε,τουλάχιστον,να έχουμε έστω και ένα κομμάτι αυτής της ελεημοσύνης όπως αναδεικνύεται στο επακόλουθο κείμενο για χάρη Εκείνου με τις πρεσβείες του αληθινά Μεγάλου Βασιλείου.Γένοιτο!

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΙΒ' (16-21)

 ''Τους είπε δε την εξής παραβολή.''Ενός ανθρώπου πλουσίου τα χωράφια έφεραν εσοδεία μεγάλη και εσκέπτετο μέσα του,''Τι να κάνω,επειδή δεν έχω πού να συγκεντρώσω τους καρπούς μου;'' και είπε,''Αυτό θα κάνω:θα κατεδαφίσω τις αποθήκες μου και θα χτίσω μεγαλύτερες και θα συγκεντρώσω εκεί όλα τα γεννήματά μου και τα αγαθά μου,και θα πω εις την ψυχήν μου,Ψυχή,έχεις πολλά αγαθά για πολλά χρόνια,αναπαύου,φάγε,πίε,ευφραίνου''.Ο Θεός όμως του είπε,''Ανόητε,αυτήν την νύχτα ζητούν από σε την ψυχήν σου.Εκείνα δε που ετοίμασες,ποιός θα τα πάρει;''.Αυτά παθαίνει εκείνος που θησαυρίζει δια τον εαυτόν του και δεν φροντίζει να γίνει πλούσιος ως προς τον Θεόν''.

Εις το καθελώ μου τας αποθήκας-Περί πλεονεξίας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου